Merhabalar,
Videoda konuşma bu yönde ilerleyince biz de müdahale etmek istemedik. Ancak çok da yalan ya da yanıltıcı değil, sonuç olarak bizler de sanal veri merkezi yönetiyoruz. Çalıştığımız verimerkezlerinden sadece elektrik, kabin ve internet bağlantısı alıyoruz. Geri kalan tüm yönetim bize ait. Ofis kabinimizde de benzer durum var mesela. Ticari fayda sağlayacağımızı bilsek ofis kabinimiz değil kabinlerimiz yaparak tüm operasyonu ofisimize alabilir, "verimerkezi" isminin hakkını da istesek verebiliriz, ancak ticari olarak böyle bir yatırımı uygun görmüyoruz. Sonuç olarak ofisimizde operasyonlarımız için kullandığımız tek bir kabin bile 2 ayrı operatörden fiber alıyor(çoğu verimerkezinde olmayan birşey)
Müşteri adedi olarak tüm verimerkezlerinden, ciro/karlılık olarak da çoğu verimerkezinden daha büyük olduğumuzu da belirtmek isterim
Noktayı koymuşsunuz valla tebrikler