burdan yazayım uğraşamam 70 soruyla siyaseti sevmiyorum.hiç bir partiye ve liderine sempatim yok.son 2 seçimde oy kullanmadım.yine kullanmayı düşünmüyorum hiç biri partinin ve liderin bu ülkeyi düzene sokacağına inanmıyorum.100 yılllık tarihimizde olmadı.belki 100 yıl sonra olur