bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askeri personel olduğu için böyle yüz kızartıcı suçlardan mesleğinden edebilirsiniz, şikayetçi olmak en doğrusu. Peki ya sonrası? böyle takıntılı insanlarla uğraşmak da zor ne yapacağı sağı solu belli olmaz. Bazı şeyler sadece televizyonda olmuyor, gerçek hayatta da böyle karaktersiz onursuz gurursuz insanlar mevcut.
Maalesef bizimde endişemiz bu. Çok haklısınız böyle insanlar maalesef ülkemizde mevcut. Bakalım süreç nasıl işleyecek.