nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıtsız cihazı şuan alıp kendimiz kaydettirebiliyor muyuz hocam? Yurt dısına gir çık yapmadan?
gir çık yapman şart hocam ben eylülde kıbrısa gitmiştim o hakkımı kullandım