Hocam abartan ben miyim onlar mı, veri merkezi demek ne demek biliyor musunuz siz? O kadar veri merkezin hakkına ve diğer insanlara yalan yanlış bilgi vererek nasıl giriyorlar farkında mısınız.
Veri merkezi ne demek şöyle anlatayım. Örn. Radore 10 tane güzel hosting satın alır öyle düşünün. Kalkıp bir hosting firması veri merkeziyim derse gülerim. Ben gülerek abartıyorum ama onlar bunu söyleyerek abartmıyor dimi.
Konuda buna takılmanız bence yanlış. Odaklanmanız gereken şey, bir hosting firmasının oluşturduğu istihdam ve iş gücü. Aynı şartlarda daha iyisini yapabiliyorsanız, buyrun yapın. Bütçe konusunda ise arkaplanını bilmediğiniz hiçbir kurumu değerlendirmeyin, zira yorumunuzu epey bir gülerek okuyoruz