osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek ki ilk karara bağlanan dosya sizin ki mi oluyor 🤦🏻*♂️
Bir arkadaş, yüz yüze bile görüştük savcılıkta yalvarıyordu demişti . Hatta forumda adresine kadar paylaşmıştı.
Onun davası da devam ediyordu.
Devam eden davalardan sonra kamu dava açar kanımca.