Dostlar selam ,

Öğretmenim ve 21 kasıma kadar iznim var.

Bu arada gürcistana gidip iPhone alıp gelmeyi düşünüyorum.

İstanbul'dan başlasam bu işi nasıl beceririm? Rehber niyetinde çocuğa anlatabilecek birisi var mıdır