Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazışma sanki biraz photoshop gibi duruyor, fontlar filan biraz değişik gibi. Akıbetiniz hayırlısı olsun ne diyelim. Ücret almadan iş yapmayınız platform üzerinde naçizane tavsiyemdir.
photoshop yapabiliyorum hocam evet haklısınız ama o topa girseydim eğer çok şey yazardım zaten, dilerseniz özelden wp video atayım size