Yazışma sanki biraz photoshop gibi duruyor, fontlar filan biraz değişik gibi. Akıbetiniz hayırlısı olsun ne diyelim. Ücret almadan iş yapmayınız platform üzerinde naçizane tavsiyemdir.
photoshop yapabiliyorum hocam evet haklısınız ama o topa girseydim eğer çok şey yazardım zaten, dilerseniz özelden wp video atayım size