zelzele58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam zaten öncesin de 3-4 kere banlanmış. Bu kadar banlanan kişiye ticaret değil, selam bile vermem ben .
Geçmiş olsun size.
biz anlaşmayı yaparken eleman kurumsal Plus üyeydi hocam önceki banlanmalarında fevri sözlerinden dolayı banlanmıştı