Yorumlar çok kötü gerçekten dalga geçen de var her şey var. Güzel Hosting dediğiniz firma uzun yıllardır bu işte r10'da çok sayıda kişi orada barındırıyor sitelerini. Reklama ihtiyacı da yok çünkü zaten yorumlar ortada.

İşini güzel yapan insanları tebrik etmeyi bilelim arkadaşlar.