CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam abartan ben miyim onlar mı, veri merkezi demek ne demek biliyor musunuz siz? O kadar veri merkezin hakkına ve diğer insanlara yalan yanlış bilgi vererek nasıl giriyorlar farkında mısınız.
Veri merkezi ne demek şöyle anlatayım. Örn. Radore 10 tane güzel hosting satın alır öyle düşünün. Kalkıp bir hosting firması veri merkeziyim derse gülerim. Ben gülerek abartıyorum ama onlar bunu söyleyerek abartmıyor dimi.
Orada hakkı alkan yanlıs söylemiş olabilri onlarda bozmak istemmeiştir
minimum 1 milyon dolar bütçe gerekiyor aslında tier-1 veya 2 bir yer kurmak için ben zamanında meraktan bakmıştım. Güzelhosting istese bunu yapabilir bence.