Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tetikçiler tarafından her maç kollanan ve 13 haftada 15 tane penaltı golü bulunan fener adil yönetim olsaydı şu an 10. sırada falan olurdu
Ooo renktaş, engelimi kaldırmışsın.