ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlığı futbol tahmini ya da espri falan sandım.Son yıllarda maçları izlemiyorum.
Bu başakşehir gol yemiyordu kolay kolay ne olmuş bunlara böyle :-) şaşırdım.Galatasaraylılar sevinmiştir.Terimsporlular üzgündür bu gece...
Zaten hiçbirimiz bu maç için böyle uçuk bir skor tahmin edemezdik. Umarız hep böyle gider.