,AÇLIK OYUNLARI,ARINMA GECESİ,TRANSFORMERS,EXTRACTION,Blade, GI JOE,6 UNDERGROUND,
DİZİ SEVER MİSİN BİLMEM AMA HER BİR BÖLÜMÜ FİLM GİBİ TAM İSTEDİĞİN GİBİ SAVAŞ KAN EKSİK OLMAZ ''THE WALKİNG DEAD'' GÜZEL DİZİDİR.
Dediklerinin çoğunu izledim. Arınma gecesini izlemedim. The walking dead da 2. sezonda kaldım