hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıklamaya yapmayacağım. hatanı kendi kendine anlayıp, utanıp mesajını silmeni bekleyeceğim
Utancak bir sey yok bana bir şey katmış olurdunuz ama neyse