Herkese merhaba, Uzaktan Bilgisayar Programcılıgı okuyorum ve işlerimden dolayı pek ilgi gösteremedim derslerime... Tek seferliğine mahsus olup vize ödevinde yardımcı olabilecek biri var mı acaba?