eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da 0.01 TL yollamışlar sağ olsunlar

Vergiye felan takılma reis gözünü seveyim banka arayıp nerden geldigini sormadı mi paranın 😁😁😁😁