Foruma yeni kayıt oldum. Ticaret puanı nasıl kazanacağımı bilmiyorum. Ticaret puanı kazanıp İngilizce çevirmenlik, makale yazıları yazmak istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
Merhaba hocam elimde hazır makale var almak isterseniz gönderebilirim
https://www.r10.net/hazir-makale-ice...le-satisi.html