Merhaba ftx batmış sanırım ftx de 4.16 kuruş param varmış Akbank hesabıma iade etmişler şuan ben hiç bir talimat vs vermedim hatta böyle bir param olduğunu dahi bilmiyordum 😁

İçerde param kaldı diye üzülmeyin yani