Daha önce excalibur cihazını servise gönderenlerden , servisle alakalı menun kalıp kalmadıkları hakkında bilgi almak istiyorum
Garanti süresi dolmadan cihazı götürüp bakımlarını yaptırmak istedim ama internette , Teknik servis ile alakalı o kadar kötü yorum var ki beni ürpertti biraz açıkçası