erdemcirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet doğru söylüyor
Son cümleye takıldım hocam ben, tekel olunca istediği gibi at koşturmasımı gerekiyor. Bu adsense i de denetleyen bir sistem olmalı. Yoksa bütün emekleriniz sabah kalktığınızda mail adresinize gelen alakasız ban sebebini gördüğünüzde anlarsınız.