Yok kullanmadım, kullanmam her tarafa şikayet ettim zaten de bakalım. Ya allah için şark kurnazlığından başka bir şey değil. Kullanmış olsam alsın bir şey demicem ama kullanmadım. Unutmuşum işte insanlık hali dürüstçe söyledim kendilerine ama cevap bile vermiyorlar.
7 gün free olmasının sebebi unutmalarını istemeleri zaten hocam.
Adamlar insan psikolojisi ve satış stratejileri ile para kazanıyor. Aboneliklerde kullandım, kullanmadım diye hak iddia edemezsiniz.
Birçok netflix üyesi vardır kullanmadığı halde ücret ödeyen.
Yani amaç bu zaten.