Üniversiteye özel aracımla giderim, bedava girerim, ücretsiz park eder üniversite alanını bedava işgal ederim diye bir hak yoktur.
Okul size eğitim sağlamakla yükümlü bedava park yeri sağlamakla yükümlü değil.
İşte Z kuşağına söylenen bir çok eleştirinin nasıl haklı olduğunu gösteren bir isyan daha.
Arkadaş eğitim kadrosundan, laboratuvar ve eğitm araçlarının yetersizliğinden, kütüphanenin eksikliğinden, akademik çalışmaların azlığından şikayet etmemiş.
Arkadaş üniversite otoparkına ücret veriyor diye ülkeye 3. dünya ülkesi demiş.
Bir üniversiteden şikayet ederken kıstası otopark ücreti olan bir jenerasyon geliyor.
Allah sonumuzu hayretsin )))
Gelişmiş ülkelerin hepsinde araç almak çok ucuzdur ama ücretsiz park yerleri çok çok azdır ve park ücretleri pahalıdır.
Şu forumda aklı selim gerçekten yorumları tutarlı adam gibi adam 😂
Senin aklına beton atsalar heykelini dikseler beton yetmez (cümleyi mecburi olarak değiştirdim 😂
Tekrar düşüncelerimize tercüman oldugun için sagol 🙏