FavoriMerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası benim çok güvendiğim , projelerini , arkasındaki şirketleri beğendiğim bir coin idi. Daha 3 4 gün önce google ile partnerlik açıklamışlardı. Fakat son olaylardan sonra yaşadığı bu düşüş güveni ciddi olarak sarstı. Özellikle solana stake edenlerin kilitlerini açmasından sonra da büyük bir satış dalgası bekleniyordu. Şuan satış baskısı yiyor. İleride kendi adıma yine yükselişe geçeceğini düşünüyorum ama kısa vadede nereye kadar düşecek tahmin etmek zor. Herkesin dediği bir söz var borsalarda düşen bıçak tutulmaz diye. Düşüşü umarım çabuk biter ve proje hakettiği yere gelir
Değerli bir yorum