Doğrudur tabi hocam ama bizimkiler onlardan değil

İlk konuşmada ortak diye birileri yok, söylenmiyor bile.
Gerekli tüm sorular, sorunlar, istedikleri konuşuluyor, fiyat istiyorlar.
Fiyatı sunduğumuzda "
hocam ortağa danışmam lazım" diye bir mesaj atıyorlar.
İşte bu saygısızlık
Banada geliyor bazen öyleleri. Sanırım olumsuz cevap vermek kırıcı olur diye düşünüp öyle söylüyor olabilirler