EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur tabi hocam ama bizimkiler onlardan değil
İlk konuşmada ortak diye birileri yok, söylenmiyor bile.
Gerekli tüm sorular, sorunlar, istedikleri konuşuluyor, fiyat istiyorlar.
Fiyatı sunduğumuzda "hocam ortağa danışmam lazım" diye bir mesaj atıyorlar.
İşte bu saygısızlık
Banada geliyor bazen öyleleri. Sanırım olumsuz cevap vermek kırıcı olur diye düşünüp öyle söylüyor olabilirler