İlk kez yurtdışına çıkacağım pasaport başvurusunu yaptım ücretini yatırdım başka ne işlemler yapmam gerekiyor tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Birde şu an kullandığım telefon türkiye kayıtlı orda geçersiz olur mu cevaplarınız için teşekkürler şimdiden.