Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar. Gmail açmak için tarayıcı arıyorum önceden bi tarayıcım vardı çok iyi açardı ban patlama vs olmazdı şuan hic açamıyorum. Sorun nedir. Tarayıcı da mı sıkıntı var yoksa google güncellemesi mı. Eğer tarayıcı sıkıntıysa önerecek var mi ?