semrush hesabı alıyorum düzenli olarak her ay, her ay fiyatı artıyor ne hikmetse 30dan 40'a şimdide 50 60 liraya çıktı.
hadi bu işten insanlar para kazanıyor ve bizde yöntemi bilmediğimiz için mecburen alıyoruz ancak ücretsiz olan bir şey neden bu kadar pahalı?