selamlar target v.s 30da olunca sorun yok çıktı veriyor ama 30 üstü yapınca hata veriyor ve şu hatayı alıyorum çözümü nedir acaba?

Execution failed for task ':app:kaptReleaseKotlin'.
> Internal compiler error. See log for more details