Merhaba, bir sorunsalım var. Macbook kullanıcısıyım malum usb girişi yok, windows 11 i freedos alacağım laptopa nasıl kurabilirim?
keyi bir yerden satın alıp, indirip usbye mi çekmem gerekiyor? bunu net cafede falan mı yapabilirim? bi tane külüstür windowsum var onla mı yapmalıyım