twitter blue amerikada kullanıma açıldığını görünce vpn ile giris yapip almayi denedigimizde olmustu hemen anlatıyorum.
sadece ios cihazlarda gecerli şuanlık androidde denedigimizde olmamisti eger yanlisim varsa kusura bakmayın.

opera tarayıcısını apple bilgisayar veya telefonunuza indiriyorsunuz ve opera üzerinde gizli sekmede veya kendi ekranında vpn olması gerekiyor onu aktif hale getirip twittera giris yapiyorsunuz fotoğrafta gözüktügü gibi twitter blue gibi bisey cikmasi lazım windowstada deneseniz böyle secenek cikiyor ama abonelik alamıyorsunuz sadece ios cihazlar icin gecerlidir diye bisey cikti bana

eğer olumlu sonuç alırsanız yorumlarda belirtirseniz sevinirim.

ek not : mavi tik olayı apayrı bi olay olabilir o konuda bisey diyemem kendiniz arastirma yaparak sonuca ulasabilirsiniz