Bugüne kadar ben de kimlikle hiç sorun yaşandığını görmemiştim. Aynı ofiste birlikte çalıştığımız arkadaşımız kimlikle gir/çık yapıp denedi ancak başaramadı. Giriş çıkış yaptığınız sistemde görünmüyor diyerek eleman bir kez daha gitmek zorunda kalmıştı. Hatta şu anda kendisi Bulgaristan'da, Gürcistan'a giderek aynı şeyi yaşamak istemediği için turist vizesi alarak Bulgaristan'a gitti.

Herkeste olacak diye bir şey yok, günümüz Türkiye'sinde imkânsız diye bir şey de yok. Sadece tecrübe edindik.