batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad bende zaten cihaz var. Pasaport o zamana kadar gelirmi bilmiyorum geçen hafta başvurusunu yaptım. Eğer gelmezse ve kimlikle geçersem ne gibi eksisi olur?
bi sorun yaşanmaz genellikle kimliğe yapıyor bir çok kişi. Bende dahil yapacağım