mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam öyle değil kendin yaz paylaş sitesi paylaştığın vakit php2 3 gibi sayılar veriyor linkte ben orada sadece yazının başlığının geçmesini istiyorum.
Ha pardon ben siz telegra kullanıyorsunuz sandım özür dilerim