Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece ingilizce alfabe kullanın hocam
hayır hocam öyle değil kendin yaz paylaş sitesi paylaştığın vakit php2 3 gibi sayılar veriyor linkte ben orada sadece yazının başlığının geçmesini istiyorum.