whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben söylüyeyim ana üretici olarak 20-30 tl ye satanlar spam spam arka arkaya hesap açtığı için semrush farkına vardı ve tryi engelledi. Açmaya çalışınca ingilizce -ödeme reddedildi, onursuzsunuz- tarzında bir şey diyor. ucuz etin yahnisi diyelim mi?
Way be... Mantıklı 😃