Papara fazla kullanmamış olmama rağmen aynı durumu yaşamıştım. Destek bölümüne mail attıktan 2-3 gün sonra hem cevap gelmişti, hem de açılmıştı.

Fakat dediğim gibi öyle ticari falan kullanmıyorduk, normal bir hesaptı. Fazla işlemi bulunmayan vs.