Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amerikadan ithalat yapiyoruz zaten hocam araya kendi sirketimi sokma fikri var sadece
Mesejin bir kısmı yayinlanmamis. Usa da kuracağınız şirket sadece ciromuz yüksek olursa vie almanızı kolaylaştırır. Oturum çalışma izni almaya hak kazandırmaz.