Ben 5 6 aydır kullanıyorum çok memnunum kesinlikle kullanmalısınız. Türk telekomda yıllarca eziyet çekmişiz 16 30 mbps hızlarla.
Kablo ile 600 - 800 mbps arası hız alıyorum. Wifide 5G çalıştırıyor o da stabil 250 300 arası veriyor. Modem ilk geldiğinde wifi çok daha fazla veriyordu ama bant genişliğinden dolayı 5g bağlantısı arada bir kopuyordu. Modem ayarlarıyla oynadım biraz şuan hiç kopma kesinti gecikme vb. olmuyor.