Merhabalar;
Instagram hesabıma ios üzerinden giriş yapıp kullandıktan sonra arka plandan uygulamayı temizleyip tekrar uygulamayı açtığımda otomatik olarak hesaptan çıkış yapmış oluyor. Giriş bilgilerimi hatırla dediğimde ise tekrae uygulamaya girdiğimde ana hesabımın şifresini otomatik olarak yazdığından giriş yap dediğimde hemen giriyor fakat asla uygulamayı aç kapat yaptığımda ana sayfada açılmıyor uygulama, otomatik olarak çıkış yapıyor.
24 saattir durum bu şekildeyken bugün çok fazla gir çık yaptığından uygulamadan bloklanmışım. Oysa ki uygulama sorunlu ben giriş çıkış yapmak istemiyorum. Giriş yaparken bunu yapabilmek içi birkaç dakika bekle tarzı hata veriyor. Şifre yenileyip linkle giriş yapayım derken request hatası veriyor.
Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan var mı ? Herhangi bir çözüm yolu önerisi sunacak varsa sevinirim.