Bunları yazan hocalarım muhtemelen ortalama ve ya taban puanlardaki üniverstelerdedir. Beni sakın yanlış anlamayın sadece arkadaşımızın daha geniş bakmasını sağlamak için belirtiyorum. Şimdi şöyle üniversteye girerken birinci amacımız genellikle bir şeyler öğrenmek olmalı ancak bu ortalama ve ya ortalama altındaki üniverstelerde mümkün değil(üniverste okumaya değecek kadar) ancak sen güzel bir şekilde projelerini hazırlayıp, başvuru mektubunu yazıpta güzel bir üniversteye başvurursan o üniverste sana bir çok şey katar emin ol. Ben şuan Antwerp universitesindeyim. Hatta şuan okulda bile değilim Dubaide takılıyorum. Bu tarz kararlar verirken biraz genişten bakmayı öğren ne demek istediğimi daha iyi anlarsın. Saygılar hayatta başarılar
Türkiyedeki eğitim sistemi ile başka bir ülkedeki eğitimi bir mi tutuyorsunuz? Bilmiyorsanız çok basit bir örnek verebilirim.. Türkiyedeki yazılım ile alakalı bölümlerin hepsinde tüm dillerde dersler verilir. (c#, php, python vs..) Bu ne kadar doğru? Bunu tartışmayacağız umarım. Tekrardan belirtiyorum, üniversitede harcayacağın vakiti kendini geliştirmeye harcarsanız çok daha farklı yerlere gelirsiniz. Bilgi > Diploma olan sektörlerde bu benim gözümde böyledir. Bence siz TR'de yaşamayıp TR hakkında yorum yapmayın zira Akpye oy veren Almancılara benzemiş yorumunuz biraz.