Tek araçtayken bile kapıyı kitlerim.. Yakıt almaya gidince de keza kartla çektirdiğimden kapıyı kitlemeden inmem o mesafeye bile güvenemem yani.. ALLAH korumuş anahtar kontakta falan olsaydı daha kötü şeyler olurdu hem araç giderdi hem annenizden yana rehin alma durumu gibi olaylar olabilirdi.. Çok geçmiş olsun.. Maalesef böyle olaylarda dünyada en önde giden ülkelerden biriyiz.