15 yıldır yaşıyorum bende.
3 yıl önce head and shoulders clinical strength ile tanıştım ve sonraki 2 yıl sıfırlamış şekilde hayatımı yaşıyordum.
Fakat elimdeki şampuanlar bitince, tekrar aldım ve maalesef anladığım kadarıyla formülünü değiştirmişler.
Çünkü öncesi çok fazla akışkan olmamakla beraber, rezalet kokusu vardı. Şimdi ki şampuan ise çok güzel kokuyor ve çok akışkan. (başka yerden de aldım, o da aynı)
Tekrar başladı şimdi. Vichy aldım oda maalesef işe yaramadı. İğrenç bir şey ya.