Hocam 7 yıldır keterol konazol vich şampuan kullanıyorum hergün duş alıyorum lakin bir süre sonra yağlanma oluyor tekrar dön başa devamlı kortizonlu şampuan kullanınca bağışıklık kazanıyor faydası olmuyor enginar bıttım kükürtlü sabun sirke ekşi elma önerdiler bir faydasını görmedim losyon günü kurtarıyor okadar tam tedavisini keşke bulsalarda kurtulsak geçmiş olsun