BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gitmediğim doktor kalmamıştı ki bir tane profesör hocamız önce dermovate ile 1 saat sonrasında elidel adlı krem ile tedavi olabileceğimi söyledi ve oldum da. Şu an çok şükür arada bir gelir gibi oluyor -baharat vs. çok kaçırdığımda- dermovate sürüyorum geçiyor.
İkisi de saç için mi hocam? Benim ense kısmında sürekli egzama oluyor iyi gelir mi acaba?