Hocam şimdi bilemiyorum ki tüm ülkelerden giriş var. Hani cezalandırma doğru mu sizce
Admob yasaklı olan ülkeler: İran, Kırım, Küba, Kuzey Kore, Suriye. Bu ülkelerden uygulamanızı kullananlara Admob reklamları gösterilmez. Bu yüzden eşleşme oranınız düşer. Biz uygulamalarımızda bu ülkeden girişleri tespit edip kullanmalarını engelliyoruz. Örneğin İran'dan biri uygulamamızı kullanmaya çalışırsa "Bu uygulama ülkenizde kullanılamamaktadır." tarzında uyarı çıkıyor. Birkaç sene önce Azerbaycan'da savaş varken Azerbaycan hükümeti internete erişim kısıtlaması getirmişti. Azerbaycan kullanıcıları reklamlarımızı görememeye başladı. Bu yüzden eşleşme oranımız hızla düşmeye başladı. Admob hesabımız kısıtlandı. 3 kez kısıtlama aldık. Yani 3-4 ay boyunca Admob geliri kazanamadık.
Kısıtlama almamak için ikinci bir husus da harici indirmeleri yasaklamak. Eğer uygulamanız APK sitelerinden indirilirse Google bunu hoş karşılamıyor. Biz onu da tespit ediyoruz. Eğer uygulamızı APK sitelerinden indirmişlerse "Lütfen uygulamı kaldırın ve Google Play'den indirin" şeklinde uyarı mesajı gösteriyoruz.
Eşleşme oranımız %99'un üzerinde.