TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kıbrıs'tan ya da Gürcistan'dan alınan bu telefonları pasaporta mı kaydettiriyoruz, kayıt işi nasıl oluyor orayı anlatana denk gelmedim.
Tc kimlikle kaydediliyor E devlette imei kaydet bölümüne geliyoruz orada sadece imei ve yurda giriş tarihini yazıyoruz ardından bizi ödeme sayfasına atıyor ödedikten sonra işlem tamam