kendinize öz eleştiri yapmışsınız bir nevi zaten. işe alınsanız bile üzerinize yük ve ağır sorumluluk bineceği için o maddelerdeki şartları karşılayamayacaksınız muhtemelen.metin yazarlığı kolay bir şey değildir.yazar tıkanması diye bir sendrom var.en kral yazarı bile etkiler.kaldıki siz zaten biraz amatör yaklaştığınızı belirtmişsiniz kapalıda olsa. ben yerinde olsam başvurmazdım