burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Az önce bir mail geldi tarafıma. Şahıs internet sitemizi hacklediğini, veri tabanını ele geçirdiğini vs. vs. belirtmiş. Yalnız sorun şu ki: o internet sitesi park halinde ve bir sunucuya bağlı bile değil. Bu gibi oltalamalara düşen oluyor mu ya ?

Bir ara benim sitelere de sürekli böyle mesajlar geliyordu spam diye işaretledim sesleri solukları kesildi