Selamlar,
Az önce bir mail geldi tarafıma. Şahıs internet sitemizi hacklediğini, veri tabanını ele geçirdiğini vs. vs. belirtmiş. Yalnız sorun şu ki: o internet sitesi park halinde ve bir sunucuya bağlı bile değil. Bu gibi oltalamalara düşen oluyor mu ya ?
Bir ara benim sitelere de sürekli böyle mesajlar geliyordu spam diye işaretledim sesleri solukları kesildi