300e dayandı galiba. Bir yerden kapatıyoruz, diğer yerden açılıyor. Hiç bir şey anlamıyorum yaşadığım hayattan. Ne güzel diyorum bu ay şunu öderim, ödeme vakti gelmeden araba bir şey çıkarıyor. 1,2k akü aldım yeni. 20 sinde de sigortası bitiyormuş arabanın 3 k da o. Sonraki ay vizesi var. Böyle nereye kadar gideriz bilemiyorum.